czwartek, 26 czerwca 2003

Wlos sie na plecach jezy ze zlosci i strachu przed idiotyzmem i absurdem polskich przepisow.

CyberExpress: "RW: Składając wniosek o wizę prosiłem o miesiąc i dziesięć dni. To po pierwsze. Wbito mi w paszport wizę tylko na dziesięć dni informując, że w Polsce mi przedłużą. Dopiero teraz, w tym cyrku dowiedziałem się co jest grane. Ja tego nie popuszczę. Ktos musi za to odpowiedzieć. Słuchaj, we wniosku o wizę wpisujesz czy masz podwójne obywatelstwo. Wpisałem polskie i australijskie i już na tej podstawie, w myśl tego kretyńskiego prawa nie wolno im wstawić wizy tylko muszą ci kazać wyrobić polski paszport!"

0 comments:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
<a href="tu wstawiamy hiperłącze w postaci http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub frazę</a> → tutaj więcej szczegółów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...