czwartek, 23 lutego 2006

Wojsko :: Temat: Czy wezma mnie do wojska ? Prawdziwe relacje ...

Wojsko :: Temat: Czy wezma mnie do wojska ? Prawdziwe relacje ...:


"sumada - 2005-11-29, 20:49

Temat postu:

-------------

Witam.


Nie wiem czy tan temat się pojawił... Jak to jest z nową ustawą króra wchodzi w życie w styczniu 2006. Mój przypadek jest taki:



jestem rocznik 78, studiowałem na kilku uczelniach ale jakoś bez efektów, więc kilka razy bawiłem się z WKU w kotka i myszkę. Obecnie nie studiuję. Dostałem ostatnio wezwanie w celu uzupełnienia ewidencji. No i się zaczęło. Muszę ponownie stawić się w styczniu z papirem że się uczę. Ale w styczniu mają się zmienić przepisy i nie wiem czy mam się cieszyć czy nie i czy jak nie będę miał papieru ze szkoły to w kamasze? "

0 comments:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
<a href="tu wstawiamy hiperłącze w postaci http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub frazę</a> → tutaj więcej szczegółów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...