poniedziałek, 21 lipca 2008

Nielot czyli głuszec teoretycznie systemowy

@ Wychodźca

Odpowiem tak jak wtedy: "Ornitolog nie musi umieć fruwać ale to nie znaczy, że ptak lepiej objaśni mechanizmy lotu... Dlatego cywilizowany świat tak dużo wydaje na edukację".
Mam wrażenie deja vu. Sam nie wiem dlaczego znów daję się wciągnąć w dyskusję. Wcześniej myślełem, że ma Pan problemy z czytaniem ze zrozumieniem, teraz jednak zaczynam skłaniać się ku tezie, że ma Pan nadnaturalne zdolności i widzi więcej niż jest w rzeczywistości. Obawiam się, że takiej dyskusji moge nie sprostać, trudno mi się ustosunkować do czegoś co rzekomo wykasowałem. W komentarzach stawia Pan nowy problem a potem żąda odpowiedzi. Poradzę Panu to co wtedy, proszę sobie poszukać literatury na interesujący Pana temat.
Chciałbym również, by Pan pisał na temat. Nie ja jestem tematem tego bloga więc proszę ograniczyć wycieczki osobiste inaczej będę kasował bez litości. Z ciężkim sercem bo po raz pierwszy ale ręka mi nie zadrży bo nie ma litości do trolizmu. Jeśli już Pan musi wracać do swojej teorii o dyskryminacji Polaków mieszkających za granicą, którym odmawia się paszportu to proszę to robic przy właściwym wpisie.

2008-07-21 11:24


0 comments:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
<a href="tu wstawiamy hiperłącze w postaci http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub frazę</a> → tutaj więcej szczegółów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...