czwartek, 7 maja 2009

Umiejscowienie

[Gazeta.pl: Forum Kobieca Polonia ] Re: umiejscowienie aktu stanu cywilnego w polskim

Polskiego paszportu nie wyrabialam, niech podrozuje na niemieckim, wiec nie wiem. Do umiejscowienia aktu urodzenia potrzeba zgody ojca na wpisanie dziecka do polskich ksiag. My dosylalismy mailem, bo oczywiscie o takiej blahostce nie pomyslalam. Cala impreza kosztowala 75 zl, bo trzeba bylo dokonac uzupelnienia w wypisie aktu urodzenia z Niemiec, niby standardowy druk miedzynarodowy, a dane rodzicow musieli uzupelniac z aktu malzenstwa. D...

beetaa, 2009, May 06, Wednesday


[Gazeta.pl: Forum Kobieca Polonia ] Re: umiejscowienie aktu stanu cywilnego w polskim

Ja się zebrałam chyba 3 latach po ślubie. Ale paszportu nowego nadal nie wyrobiłam,nie mówiąc o dowodzie osobistym. Z dokumentów trzeba mieć akt małżeństwa przetłumaczony przez przysięgłego i akt urodzenia małżonka (jeżeli na akcie nie ma podanych imion jego rodziców). Acha,jak kiedyś będę chciała dziecko rejestrować to czy jego ojca też będę musiała po urzędach ciągać ze sobą? Pewnie do paszportu to obowiązkowo ojca trzeba ale j...

thorgalla, 2009, May 06, Wednesday


[Gazeta.pl: Forum Kobieca Polonia ] Re: umiejscowienie aktu stanu cywilnego w polskim

Dziekuje za odpowiedzi. Od mojego slubu uplynelo ponad 6 lat i jakos do tej pory nie mialam motywacji, zeby zabrac sie za te papiery. A teraz - spodziewam sie dziecka - i chce sporzadzic testament. Posiadam kawalek ziemi w Polsce i gdyby mi sie cos stalo, to chcialabym, zeby zarowno w Polsce jak i w Kandzie bylo jasne, ze to moja nieruchomosc, moj maz i moje dziecko (nie wdajac sie w inne szczegoly testamentu). -- Z buntem przez z...

syswia, 2009, May 06, Wednesday

0 comments:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
<a href="tu wstawiamy hiperłącze w postaci http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub frazę</a> → tutaj więcej szczegółów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...