czwartek, 14 stycznia 2010

Wolny Obywatel » Paszport

11 sierpnia tego roku wysłałem do UW maila z pytaniem czy można uzyskać paszport bez adresu zameldowania – w paszporcie nie jest on ujęty ale trzeba go wpisać we wniosku o paszport. Z tego co wiem jeszcze przed czerwcem br. nie było możliwe (a przynajmniej było bardzo mocno utrudnione) uzyskanie paszportu bez meldunku. Oto odpowiedź [...]"

Wolny Obywatel » Paszport: "1 paź 2009

[Komentarze do Wolny Obywatel] Skomentuj Dowód osobisty – Orwell się w grobie przewraca, którego autorem jest kasia

miwszkam w angli potrzebuje dowod a nie mam meldunku - nie otrzymam....to dla syna , ja potrzebuje paszport nie mam meldunku -nie otrzymam chyba ze kogos przekonam do zameldowania mnie , pomocy co zrobic!!!!!!
kasia, 2010, January 06, Wednesday

0 comments:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
<a href="tu wstawiamy hiperłącze w postaci http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub frazę</a> → tutaj więcej szczegółów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...