niedziela, 9 maja 2010

Paszporcik maturzysty

Tak więc lecę do pani fotograf. Tu dowiaduję się, że moja twarz jest niewymiarowa (sic!), bo nie pasuje do wzorca zdjęcia paszportowego, zatem mogę mieć problem z przyjęciem fotografii przez urząd. Dlatego siedziała przy mnie dość długo, próbując dopasować kadr do mojej niewymiarowej twarzy. W końcu udało się. Ale mówi do mnie, żebym lepiej od razu te dokumenty złożył w Warszawie, bo w Piasecznie w urzędzie czasem siedzi taka niemiła pani, co się do wszystkiego przyczepia i że może jej ta moja, nie pasująca do odgórnie ustalonych ram zdjęcia paszportowego twarz, po prostu się nie spodobać.
via Droga do Lwowa prowadzi przez Piaseczno « Życie zaczyna się po maturze.

0 comments:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
<a href="tu wstawiamy hiperłącze w postaci http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub frazę</a> → tutaj więcej szczegółów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...