poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Emigranci ślą do Polski miliardy

"Polacy pracujący za granicą przekazali do kraju w 2010 roku 4,2 mld euro. W tym roku transfery mogą być rekordowe, bo kolejne setki tysięcy wyjadą do pracy w Niemczech. Ci, którzy już tam pracują, wysyłają do Polski 100 mln euro miesięcznie."

Emigranci ślą do Polski miliardy. Transfery wzrosną po wyjazdach do Niemiec - Biznes i prawo gospodarcze - Gazeta Prawna - największy dziennik gospodarczy:




Największym zainteresowaniem Polaków będą cieszyć się stanowiska w Niemczech. Według różnych szacunków może tam wyjechać 2-3 mln osób. Zdaniem specjalistów z powodu rosnącej liczby kontroli nie warto tam pracować na czarno. 

Wszystko byłoby świetnie, gdyby nie okazało się, że mojego paszportu nie ma. Dlaczego wzięłam paszport zamiast dowodu? Bo nie miałam dowodu, nawet nie odebrałam go jeszcze z urzędu. Nie mogłam go odebrać przed wyjazdem, ...

LINKUJMY! - akcja hipertextowa

0 comments:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
<a href="tu wstawiamy hiperłącze w postaci http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub frazę</a> → tutaj więcej szczegółów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...