VIII Swiatowa Konferencja Gospodarcza Polonii
W Polsce brakuje promocji na świcie - zgodzili się uczestnicy konferencji.
Za główne wnioski VIII Światowej Konferencji Gospodarczej Polonii uznano:
potrzeba wzmocnienia i usystematyzowania promocji Polski za granicą,
uruchomienie programu marketingu narodowego, gdzie Polonia mogła by odegrać jedną z głównych elementów składowych,
potrzeba inwestycji w infrastrukturę w kontekście rozwoju turystycznego,
wspieranie akcesu Polski do Unii Europejskiej przez Polonię z Europy,
nawiązania współpracy polskich i polonijnych kobiet menedżerek w zakresie promowania działalności biznesowej i społecznej,
zbudowanie systemu komunikacji pomiędzy Polakami na Świecie - wzajemnej wymiany informacji i kontaktów,
budowanie wizerunku Polonii w kraju - pokazywanie dokonań Polaków na Świecie,
tworzenie polonijnych funduszy powierniczych dla inicjatyw gospodarczych
SOBOTA 29 CZERWCA 2002
Chcia�em/am powiedzie� �e...
2 godziny temu